wtorek, 11 sierpnia 2020

Co sprzedawać w internecie?

Na tak postawione pytanie odpowiedź nie jest dobra. Najlepszym rozwiązaniem jest znalezienie tak zwanej niszy. Czym jest taż nisza? Też kłopotliwa jest reakcja na owo pytanie. Kiedy jednak już zapadła decyzja o prowadzeniu sprzedaży w internecie, dobrze jest zapoznać się z tym co łatwo jest kupowane w sieci.



1. Odzież, dodatki, akcesoria – analizując statystyki dotyczące sprzedaży internetowej są to produkty cieszące się największym zainteresowaniem osób dokonujących zakupów. Drugim wskaźnikiem przemawiającym za tym gatunkiem jest chęć wyrażana przez klientów dokonania takich zakupów w przyszłości.

2. Książki, płyty, filmy – według statystyk te artykuły stanowią drugą grupę najpopularniejszych w obrocie internetowym. I w tej części największe jest zainteresowanie dotyczące przyszłych zakupów.

3. Obuwie – bardzo dobra sytuacja pokazująca, że tak charakterystyczny artykuł jak buty plasuje się na bardzo wysokiej pozycji.

4. Kosmetyki/perfumy – od lat handel kosmetykami szeroko rozumianymi stanowi bardzo wysoką i ciągle rosnącą grupę produktów nabywanych w internecie.

5. Sprzęt RTV i AGD – pomimo sporych gabarytów zwłaszcza w odniesieniu do AGD jest więc bardzo dynamicznie rozwijający się segment handlu internetowego.

6. Odzież sportowa – dynamika wzrostu w tej grupie uczy się bardzo obiecująca, zwłaszcza w ujęciu z dużą aktywność młodych osób uprawiających różne formy aktywności sportowej.

7. Telefony, smartfony, akcesoria GSM – bardzo tradycyjna i mocno ugruntowana dziedzina od samego początku rozwoju handlu internetowego odgrywająca znaczącą pozycje.

Powyższe zestawienie zostało oparte na pytaniach zawartych w „Raporcie Gemius”


Blog o sprzedaży: https://www.elro-elektryka.pl


Przedstawione propozycje nie obejmują wszystkich dziedzin wykazujących spory udział w handlu internetowym. W celu dokładnego rozpoznania tendencji i zachowań klientów można posiłkować się znacznie większą i dokładniejszą analizą rynku.
Podejmując decyzją dotycząca aktywności zawodowej związanej z handlem internetowym warto dokładnie przeanalizować istniejący rynek. Na bazie dobrego rozeznania można wychwycić istniejącą niszę nawet wśród najpopularniejszych asortymentów oferowanych w sieci.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zarabiania na mediach społecznościowych

Media społecznościowe to już jedno z najpopularniejszych narzędzi komunikacji między ludźmi. Z mediów społecznościowych korzystają wszyscy o...